aaah jag har en stalker!

nu är man hemma igen, hade bara en redovisning i
skolan sen fick vi sluta. hoho fick VG på redovisningen,
rätt så bra endå. har inte lagt ner mycket arbete.
I alla fall så känner jag en väldig lycka just nu.
kommer inte ha skola på 4 veckor!!!! fatta..otroligt förfan.
har först 3veckor apu, de blir roligt. kommer nog få vara mycket
med erica där. sen efter det är det lov i 1vecka..skööön..t

Nu tänkte jag ta en dusch, blåsa håret och sen sova
en stund!
ikväll ska jag in till stan med massa girls:D
blir först äta nått sen bio.
efter det drar jag till skönsberg och soover där, myyss.

sen så måste jag bara säga att jag har en "stalker" haha.
roligt faktiskt. måste veta vad jag gör hela tiden å kan verkligen
inte låta mig vara osv. hahahha you go girl(Y)


Kommentarer
Postat av: L

va roligt ;)

2009-10-02 @ 15:20:36
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/
Postat av: L

Japp , helt jävla klockrent!

2009-10-02 @ 20:27:01
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0