all we are

igår kväll kunde jag verkligen inte somna
var vaken till sju imorse och då somnade jag.
dåligt tärt... trodde jag skulle sova bort hela dan
idag, men ikke. sov bara till två!

när jag vakande åkte jag å anders och hämtade
berit och kevin. köpte mat och åkte hem.
vart tacos hemma, berit bjöd på mat.
gott var det i all fall. lallade på lite sen
skjusade vi hem dom igen.
måste bara säga att jag tycker så synd om
farbror kevin.. han har kört fyrhjulig och han
lyckades välta hela fyrhjuligen så han har
skrapat upp halv ansiktet och fyrhjuligen är
trasig.. haha hua..

har färgat håret idag också!
vart bra, lite mörkare bara:)
nu ska jag kolla på tv sen sössa.
bye

jag och kevin i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0