ja hejhej

praktiken idag gick bra.
pysslade lite, sov i soffan, åt lunch med
erica och hade lite gympa. bra dag(Y)

ikväll har jag i alla fall varit med amanda.
började med ett litet sms från henne
(amanda) "ska vi hitta på nått ikväll elle, hyra
film eller nått?"
(jag) " ja.. men vafan jag vill gö nått roligt.
typ råna en bank, snårta litt.. elle nått haha.
måste gö nått rebelliskt haha"
(a-l-a-l-a) lallala blallaala
(linnea) "men vi får väl hyra film då......."

hahah ja och så slutade det.
åkte ner till timrå, hyrde film,
åkte hem, såg filmen fast när vi hade
börjat sett så märker vi att vi redan har
sett den filmen förut haha.

jaja.. nu blire natten.
kan inte vara allt för trött imorgon när
jag ska jobba med erica!:D
vi ska baka hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0