jag lider av nått skulle ja tro

har en väligt dålig dag idag.
fyfan mår inge bra alls.
börja med huvudvärk på dirren när jag
vakna. sen var jag svin trött på praktiken
så jag höll på somna hela tin.
när jag kommer hem så får jag nå jävla
kramp anfall i magen och höll på dö av
smärta!  inte nog med det så var det väl
på tiden att höften skulle börja värka också.
sen så vet jag inte vart jag ska ta vägen.
känner en ångest, irritation, panik,
vet inte vad jag ska göra liksom.
går bara runt runt som ett litet psykfall...
skit dag today

mår inte bättre av att tänka på att jag ska
till tandläkaren imorgon bittii.........
TANDLÄKARSKRÄCKEN BA HÄNG.
svimmar jämt, så det blir väl en tupplur
hos tandis imorgon också(Y)

ja och vad ska man gö imorgon då??
helg igen??  fan helg hela tiden nu tycker ja.
jag vet att jag har blivit tråkig.
är bara hemma hela helgerna. ska bli ändring.. tids nog.
men jag orkar inte, känner inget nöje.

näfan nu orkar jag inge mer.

Kommentarer
Postat av: hemlig läsare

lillgumman då :(

2009-10-16 @ 11:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0