köpt vinterjacka!

ikväll har jag varit på birsta med mormor.
köpte bara en vinterjacka, har inte bestämt
mig än om jag ska ha den eller inte...
kan inte bestämma mig..

nu är jag hemma hos mormor,
ska sova här i natt. kände att min
ork var på väg att nå botten. då
är det kung att åka till mormor och
vila upp sig å inte behöva tänka på
massa lal...
mormor lillgumman ligger redan i sängen
här brevid hon, tror jag ska kolla på tv
ett tag innan det blir natten för mig.
sov förut på dan så jag kan inte somna nu.

justde, jag har ingen praktik imorgon heller!!
haha skönt, det är tydligen stängt där jag är
på onsdagar så jag får vara ledig:D nice de.

hittade lite gamm bilder på mormors datta

naaaaaaw hua lillgubben så jävla sööt.. vafan hände?.... haha..
 
bloondiiie... haha


Kommentarer
Postat av: amandy

vadå hände???

lika tötis nu som då!!!!

2009-10-06 @ 23:09:10
Postat av: amandypossposs

MEN DU DÄRIMOT??

vafan hände?

2009-10-06 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0