4 dagar kvar

igår var jag på kalas hos amanda,
haha hennes lillasyrra fyllde 13år sööt.
sen så kom salt och alex och hämtade oss.
åkte förbi johanni och hämtade upp henne också.
vart en sväng i stan sen lämnade vi av johanna
och åkte vidare till söråker. var ut i oxviken och
överallt och lallade haha, hade jävligt roligt i alla fall.
efter det vart det ett o.c avsnitt.

idag har det inte hänt så mycket, har sett på beck
med amanda. sen har jag bara pluggggga.
men endå känns det inte som jag kommer någon
vart... kan inte heller komma på vad jag ska
skriva om. asså jag måste skriva en novell om
grekiska gudar:/ och jag har världens dåligaste
fantasi. nån som har nått förslag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIV OM MIG!

2009-09-13 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0