ÄNTLIGEN HEMMA

fyfan vilken jobbig dag. började men skola klockan 8.
sen så har jag mått svin dåligt hela dagen, tror jag har
haft feber. Slutade i alla fall tidigt, redan 13.20.
då gick man rakavägen till tingsrätten, julia följde med
mig dit men hon är en liten svikers så hon gick innan
rättegången ens hade börjat haha. nejdå, hon hade de
hon skulle göra. men i alla fall gick rättegången bra förutom
att det vart så jävla försenat så jag fick vänta hur länge som
helst. men nu är det över och de känns jäkligt bra!
tog i alla fall bussen till timrå, gick hem till en vän och
träffade massa vänner hahhaha...
sen så tog ja bussen hem tjugo i 5.
rolig dag va? kul liv jag har... NOT

nämen nu ska jag ha ännu roligare....
...plugga.. fy för allt.

Kommentarer
Postat av: fiali

vilken rättegång ? :O

2009-09-10 @ 21:12:21
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0