drömmar...

De är såhär att jag ständigt drömmer två sorter olika
drömmar.

antingen drömmer jag om att jag slår
folk men jämt när jag ska slå så blir det inge hårt.
slagen mattas liksom av. så jag har gjort  lite research.
det handlar tydligen om
" det ett tecken på frustration över något man inte kan
påverka i vardagen. En situation där det inte är du som
bestämmer utgången eller kan påverka eller ha en vilja i en fråga.
"
"Du vill ta itu med problem. Du är redo att gå vidare och du
kommer att lyckas. Om ditt våld inte får någon effekt alls betyder
det att du har rätt mål men använder fel metod.
"

sen drömmer jag att jag knappt kan gå för jag har så ont.
och att jag inte kan göra vissa saker för jag har ont,
så jag stannar hemma medans alla andra har roligt.
"om du känner smärta i ditt vardagliga liv, kan man föra
över det till drömtillstånd
"

jamen bra då vet ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0