found myself in you

är hemma från skolan idag också. men imorgon ska jag gå.
måste lämna in massa inlämingar och sådant, jobbigt. men 
sen har jag hela helgen till att bara ligga i sängen och må dåligt.
roligt? nä inte precis.. var i alla fall en sväng till amanda förut,
var tvungen att göra klart en gruppupg. väldigt plågsamt att gå
till hon även fast det är inge långt alls, men det gör så förbannat ont.

nä nu ska jag fortsätta lyssna på dead by april och plugga..
...och spela litt;) heh...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah nöööörd:/ men om du känner dig litt bättre imorgon så kankse jag kan komma till dig en sväng efter maten:D:D PUSS /kim

2009-09-17 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0