ingen svin influensa här inte

tjena
aaah nu har äntligen idol och andra avenyn börjat.
så jag har suttit som klister framför teven ett tag nu haha.

i alla fall så kan jag medela att jag inte har svin influensan
som jag har tippat på. har berättat via sms hur jag känner och allt
för doktor fia och mina symptom stämmer inte in på svin influensan.

så här löd doktorns sms
"Då har du inte svin influensan iaf.
det börjar med hög plötslig feber och muskelvärk,
sen får man hosta och blir förkyld och allt dedär.
skönt att veta va?
Mvh doktor fia
"

haha det var som en sten lättade från mitt hjärta.
tror fan det är bättre att gå till fia om man är sjuk
än till nån sopa till doktor på timrå vårdcentral(Y)
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0