lära sig leva med smärtan eller?

har snart skrivit klart novellen som ska vara inlämnad imorgon.
men jag tänkte skriva klart de lilla som är kvar imorgon istället
och sen skicka novellen till sannies mail  för jag ska inte på skolan
imorgon, mår fortfarande inge bra. har jäääääättte ont i höften,
orkar snart inte leva med denna smärta varje jävla dag.
blir fan depprimerad av att ha så här ont, drömmer till och med
om det:/ helt sjukt!  sen så håller jag på svimma varenda gång
jag reser mig upp, också har jag svin jobbigt att se ljus. och som
plåster på allt detta så har jag ont i halsen och en jävla ångest över
skolan, vet inte hur jag ska hinna med allt, sen så kan jag ingenting...
....japp, det är toppen bra med mig!..
så jag har legat i sängen i princip hela dagen.
nu känner jag att john blund är här! finally..

god natt mina trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0