nä nu jävlar

Nä nu är jag jävligt förbannad!!
guuud jag blir så jävla förbannad när man
får höra att det är två jävla snorungar som går
i 9an och en tjej som är 91 som springer runt
och mobbar en liten tjej i 7an som inte har gjort
dom något alls!. tycker det är så jävla fegt att
ge sig på en tjej som är två/tre år yngre..
man börjar ju fan undra vafan folk tänker med??
JAG HATAR MOBBING... fattar inte folk att hon
inte ens vill gå till skolan längre!!
man kan ju tänka lite om det skulle hända en
själv. skulle väl inte vara lika roligt??? NÄ PRECIS.
så jävla fegt, detta tyder ju endast på att tjejerna
som håller på såhär mår jävligt dåligt med sig
själva, för annars håller man inte på så här...
IDIOTER!

så här tycker jag och amanda om mobbing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0