people always leave

var jätte mysigt hos fia ikväll.
har ju ätit avskedsmiddag eftersom hon
flyttar till skåne imorgon:( vill bara grina när
jag tänker på det... alla bara flyttar iväg fyfan..
i alla fall så drog alla på fest förutom jag och kim,
kände att vi inte orkade så vi åkte och
köpte ben & jerry's glass istället, mums!!
sen skjutsade vi hem kimiii. Så nu är jag
hemma, kollar på stockholms boogie å
äter glass. pluggar lite gör jag också.
vafan har hänt med mig undrar ja?? haha
duktig tjej jag har blivit.
nä nu måste jag ju bara berätta för alla
att jag håller på hosta ihjäl mig... har nog
fått svin influensan. skulle inte förvåna mig!

ah. nu ska jag tvätta bort sminket.
hejdå

Kommentarer
Postat av: julia

inte ok med svinet!!!! håll dig hemma!! eller vafan, det kan du ju inte heller göra.... panik......

2009-09-06 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0