sjuk

vaknade 6 imorse och mådde skit så jag gick
in och sa till mamma att jag skulle vara hemma
från skolan idag. gick ut till mig och la mig och sov,
vaknade igen runt 12 och höll på dö.. de var så vart,
kändes som jag låg i en bastu..men endå har jag ingen feber.
konstigt de dära. men jag får sällan feber.
men har sån jävla hosta, tror jag har hostat sönder
revbenen. sen är inte huvudvärken och halsen
inte nådig heller. svininfluensan skulle jag tro haha.

har ringt om praktikplatsen idag, men det vart
inge av:/ buhu. så nu vet jag inte riktigt vart jag
ska söka. skulle helst bara vilja vara hemma i 3veckor.
skulle vara skönt de.
nä nu ska jag plugga.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: erica

va på dagcenter med mig ;D

2009-09-08 @ 17:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0