slagsmålsklubben??

Kom hem för en stund sen.
Jag och Amanda har ju varit hos fia
och fikat massa gotta som fia hade bakat
och även lite som jag och Amanda hade köpt
med oss. Kim kom också efter ett tag och
gjorde oss sällskap. guud jag kommer sakna
fia så mycket, lillgumman:((

Just nu sitter jag och pluggar.....bläää..
OCH LYSSNAR ÄVEN PÅ SLAGSMÅLSKLUBBEN!
jag har lovat fia att ge dom en chans så jag
försöker verkligen just nu... men det går inte
nå vidare bra. dom sjunger ju inte ens nått?? :s
aja, dom kanske blir bättre när man har lyssnat
en stund..kan ju hoppas i alla fall!!!



Kommentarer
Postat av: fiali

kanske om du testar att dansa lite? man måste liksom bli ett med musiken.. lyssna på låtarna sponsored by destiny, dysparennia och spanska förhoppningar. och övningsköra också! lär dig FÖRFAAN.

2009-09-04 @ 18:35:12
URL: http://fialii.blogg.se/
Postat av: fiali

sen äre detektivbyrån du ska lära dig att lyssna på! haha

2009-09-04 @ 18:35:49
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0