fyfan vilken dag

vilken jävla skit dag jag har haft idag. först och främst en jätte lång och jobbig dag på skolan. sen så massa bråk, då menar jag massa bråk!! ja sen så missade jag kvart i 3 bussen från stan, så då missade jag ju 3 bussen från timrå hem. nästa buss går liksom 16.40. vart skit less, men då kom min älsklings mormor och hämtade mig i stan istället. kände en väldig lättnad. åkte förbi birsta en sväng för jag skulle bara springa in och lämna tillbaka ett par byxor, råkade köpa förstora. nä men idioterna på gina sa att jag hade stulit byxorna????? hallå? vilken jävla idiot. hade kvittot och allt, men det var tydligen ett litet hål på benet(som jag inte hade sett)  ja då hade jag ju dragit  bort larmet där. va så förbannad så jag började nästan grina. var så nära på att flyga över disken och lägga en chorizo på fontanellen hennes.. haha.. vafan man kan inte hålla på anklaga folk sådär. nä men gick ut till bilen och berättade för mormor. hon vart inte glad kan jag säga. hon gick in och skällde lite och berättade att det till och med var hon som hade betalat dom.. osv. kärringen i kassan vart svin sur men jag fick ju pengarna tillbaka iaf;);) tack momma!

nu är jag bara hemma, ska packa väskan snart och sen åka till mormor. ska sova där i natt, mysigt! börjar 12 imorgon så det är lättare med bussar å så. nä nu vart de ett väldigt långt inlägg.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0