fando

sovit väldigt dåligt inatt, har drömt massa hemska drömmar
så jag har legat typ två centimenter från amanda hela natten för jag
trodde nån skulle komma och skjuta mig haha.. störd.
var i alla fall ledig idag fast var till farbro blå på förhör och
annat lalll... sen träffade jag upp kim på stan, gick och kikade
lite, handlade lite mat sen tog jag bussen hem.
vart så glad när jag kom hem för amanda hade storstädat!
så nu äre fint här..
sen har vi inte gjort mycket ikväll, har pluggat lite.

imorgon blir skola en snabbis sen ska jag till körskolan.
å efter det feeeeeeeeest.
först middag och föra hos amanda sen får vi
se vart det bär av:)

såå jävla less nu asso...skulle få en sötis på besök i helgen
men nu vart de ändrade planer..cryyy.. :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0