vissa dagar är jobbigare än andra.

i torsdags vart det krogen med julia, matilda och erica.
de va nice!.. ha.

igår så började vi dricka hos kim i fagga. men jag mådde skit
så jag klarade inte av att dricka mer än en grogg. hade så jävla
ont i halsen, hade huvudvärk och var snorig + bakis och jävligt trött,
hade typ bara sovit 3 timmar natten innan. så det fick bli en lugn
kväll igår. men självklart ska det komma nå idioter och bråka.
sen så fick jag, amanda, ante och lelle skjuts av linneas mamma till
stan. käkade lite senså somnade jag på stört!

idag så känner jag mig fan sjukare än igår....tack jennie, julia och erica
för att ni har smittat mig(Y) sen så kliver ju aldrig amanda upp!!!
måste städa nu, de ser förjävligt ut.
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0