8/2-2010

imorse ringde mamma och väckte mig
för hon hade värkar....igen haha..
så hon och anders åkte till sjukhuset.
å jag somnade om. vart ingen skola he..
runt 5 kom mamma hem men lille Leo.
denna gång till sjukhuset så vare faktiskt dags.
han har inte grina eller skrikit en enda gång,
så de är ju skönt iaf haha..

idag har maritta varit här och hjälpt mig
med psykologi provet.. väldigt skönt.. hoppas
bara att jag blir godkänd nu!
har så himla mycket som måste vara klart den här
veckan..
12 övningar i illustrator graf
historia prov
samhälle hemprov
psykologi uppsats
psykologi slutprov
psykologi delprov 1
engelska uppsats
4 bloggar webbdesign
media komunikation
 artikel
säger bara...lycka till att hinna med allt detta på en vecka!


Kommentarer
Postat av: Tomas P

Men låter som roliga uppgifter iallafall!



Och roligt med ny liten sak där! ;)

2010-02-10 @ 00:45:29
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Yohana

Jag är kär i bäääsen..

2010-02-10 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0