helg

fredag
var på birsta med mamma, köpte bara ett par leggings,
en SVIN fin ring och vantar. På kvällen
lallade jag runt med matilda, erica och kim.
var på eon och kollade på rinkbandy sen så drog
vi hem till tobbe där det var fest! fast jag var
nykter. sen så åkte jag och kim hem till mig
och sov.

lördag
väckte kim sen så åkte jag till jobbet 11-17.
jag och amanda drog ner till kim där också natta var.
matilda kom efter en stund också. kollade på melodifestivalen.
runt 12 åkte jag och matilda till stavreviken och hämtade
en full sabina.. åkte hur långt som helst för att hitta till festen
där hon var.. hah..
sen så vart det natten för mig.

Idag har jag jobbat hela dagen, har också hunnit med etic en sväng.
nu är jag hemma hos erica. vettefan va vi ska hitte på ikväll.
ska sova här inatt iaf. myss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0