jajjamenssan

Igår kväll kom matilda och hämtade mig och erica.
drog till stan och solade en sväng sen tillbaka till timrå,
och själv klart möter vi polisen i timrå som glor så innehelvete
så vi åker hem till matilda för att hämta hundarna och så
att matilda kunde hämta körkortet. ja men självklart
kommer dom och åker förbi oss på matildas lilla gata.
vafan gör dom där liksom? snacka om att ha lite att göra hah..
åkte en sväng till torsboda sen rastade hundarna.
efter det åkte vi hem till matilda och sov allihopa i hennes
mammas säng heheh.

imorse när jag vaknade hade erica redan dragit och matilda
idioten höll på ställa charlie på mig så han sprang på mig..
matilda skjutsade iaf hem mig.. och nu??
jo jag väntar ju på att jullan ska sluta jobba och komma å
hämta mig. blir mys hos henne ikväll:) var ett tag sen nu så
det blir roligt!

nu vet jag inte alls???

Kommentarer
Postat av: Anonym

och nu tänkte du vad?????

om det är på detta vis att vi är så lika

vart är då mina pengar från vinsten?

2010-02-16 @ 19:54:53
URL: http://kimsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0