sad but true

igår vart det massa mys hos amanda med matilda, erica, fia och sara..
lille fiiia är hemma igen, nice som fan.
höll på frysa ihjäl inatt när jag skulle gå hem också.. fyfan typ 30minus ute.
sov på soffan inne i huset i natt..så man inte skulle känna saknaden näe man
sover ensam, erica dissade ju mig i natt den lilla svikaren<3 haha.

nu har jag typ nyss vakant... ja sover bort hela dagarna gö ja ju. men inte lider ja fö de.
nu måste jag plugga psykologi..........vill bara att den skiten ska bli färdig nu!!

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men någonting måste man ju hitta på.
sista dagen jag är ledig den här veckan sen jobbar jag torsdag-söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0