trevlig fredag

vaknade 10 imorse av att mamma ringde.
fick panik eftersom jag hade försovit mig och jag skulle
göra en viktig redovisning idag.. men men.. det vart
inge skola för mig haha.

istället åkte jag och mamma till media markt och köpte
en ny kamera åt mig... en rosa.. jätte fiiiin..



när ja kom hem kände ja att de va dags för första skoter turen för i
år.. så jag och anders åkte ut ett tag..höll på frysa ihjäl dock! ha.
efter de så drog jag ner till erica där även anna var.
vi åt tacos och myste litt.
runt 9 kom matilda och hämtade mig och ericccaa..
åkte hem till sabina och umgicks med henne och jeffe.
haha väldigt underhållande!
ja i nu är jag i alla fall hemma, har svinit ont i höften.
längesedan jag kände denna smärta nu.
ska väl snart sova då, ska upp och jobba imorgon!
lite bilder från kvällen:) kommer nog bli ihjäl slagen nu haha.
puss på er..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0