aaaaaaaaaaaaha

jag hinner aldrig skriva här längre för jag är typ aldrig hemma.
denna vecka har varit fullbokad;p

i tisdags vart det utgång med johanna,jennie,
martina, niklas, daniel och steffe.. hade roligt som fan.
var först på memento sen vart de efterfest i gångviken.

i onsdags blev de biteline med lite folk. sen så hyrde jag, kim
och amanda film osså vart de mys hela natta.

ja och igår.. jo då vart de jobb till sju. fick skjuts av danne till
stan där jag träffade upp jennie, vart en snabb sväng till granloholm.
sen skönsberg där vi bara chillade hela kvällen.
såg även på allt för min syster. huuuua va ja grina.
synd tjejer, nu har jag sett den;)

imorse kom mamma och hämtade mig och jennie.
åkte och kolllade på en lägenhet inne i stan..
jag säger bara..........fyyyyyyyyyfan..
hahaha aldrig i mitt liv att jag skulle bo där!
fulaste jag har sett.. ska nog kolla på en lägenhet i haga
också. bara han svara telefon någongång!.

nä nu ska ja plugga sen umgås med amanda och kkkuuuss. haha.<3


Kommentarer
Postat av: kim

men asså fyfan vad man dissa........

först dissa mig för jennie och sen filmen också....

hur ska detta sluta??????

2010-03-12 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0