fäääst

helgen har varit nice.. i lördags vart det fest!
först förfest hos joel med massa folk, var där till 
typ 12 sen drog vi till tobbe. på natten så drog alla tjejer hem
och jag idioten själv skulle ju verkligen inte hem för jag
skulle fortsätta festa. vette fan vad som har hänt med mig,
vill aldrig hem nu för tiden när jag dricker jag vill bara
fortsätta festa haha.. men tillslut vill tobbe sova så då
drog jag och lite folk till johan på efterfest.
ja det var min lördag typ:)







igår drog jag till kim och bara mådde skit.. aldrig varit så bakis ha.
såg på någon film å så.
och idag... ja skolan har börjat igen. mår skit.. har inte varit här på 4veckor.
jo vafan äre de första man ser när man kliver in i skolan??
äckel jävla SSSSS.... tänk om man bara fick kötta ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0