if i could turn back time

i fredags var pappas begravning,
det var jätte fint och jätte jobbigt. nog om det....

igår så sov jag ungefär hela dagen, amanda hade
tydligen försökt väcka mig flera gånger för att vi skulle
käka men hon fick inte liv i mig, stackarn haha.
vaknade till en stund på kvällen då vi gick ner till
ica och hyrde film, såg på den sen så somnade jag igen.
kul lördag(Y)

ja idag ska jag jobba. sitter bara och väntar på att tiden
ska gå nu så jag kan gå till bussen snart.
skön dag idag, jobbar bara tre timmar:)

sen så är både johanna och fia hemma, men vart håller dom hus
undrar jag??
ingen som har varit och hälsat på mig:(
aja.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet varför..

2010-03-28 @ 12:12:51
Postat av: linnea

faktikst inte??

2010-03-29 @ 08:11:50
URL: http://linnearing.blogg.se/
Postat av: Milla

De var en jätte fin begravning Linnéa.. Ta hand om dej. Kram Camilla (Marie´s syster)

2010-03-30 @ 20:51:41
URL: http://camillaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0