jaha de brann litt

oof va less jag är på allting känner ja..
igår i alla fall så började mitt hus brinna,
jag var hos sabina så jag kände en panik,
viste inte hur allvarligt de var liksom!
det brann i skorstenen och brandbilen kom,
så dom han att släcka i tid. jävligt tur att A hann
uptäcka att de brann...annars hade man inte haft
nå kläder kvar å de hade inte varit så kul.

så i natt har jag sovit hos amanda som att det är lätt
att de börjar brinna igen efter också luktar de rätt
så mycke rök.menmen..

nu ligger ja bara i amandas säng, är helt ensammen
i hennes hus. haha.de är mys.


sen så söker jag lägenhet som aldrig förr...
någon som vet av någon inte allt för dyr som man kan få hyra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0