vila i frid pappa♥

var några dagar sen nu.
har inte haft mycket ork till dehär.
har mest bara varit med mina underbara
vänner denna vecka. tack för ni finns! <3

idag har jag först varit på möte med min mentor,
behöver inte gå om iaf så det känns ju skönt haha.
men var tvungen att välja bort några ämen för jag
har inte en chans att klara dom, måste ta nya tag och
kämpa med skolan nu.
efter det åkte jag och mamma till begravnings byrån.
gjorde en döds annons och bestämde lite inför begravningen
och hur allt ska se ut och så:(
sen sen satt jag mig på tåget till östersund. ska
mysa med johanni hela helgen, kände att det var
dags att komma bort. så jag blir här över helgen, blir nog skojj.

vi höres!

/ puss på alla nyfikna läsare.



Kommentarer
Postat av: kim

saknar dig här hemma! hoppas du kommer hem snart gumman

2010-03-21 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0